We waren benieuwd welke soorten materialen het populairst zouden zijn. Is het je opgevallen dat sommige van de meest gebruikte materialen voor het maken van de meeste gekke stoffen speelgoed? We hebben enkele nieuwe, baanbrekende materialen gevonden en die zijn in onze lijn opgenomen. Als we een eettafel als voorbeeld nemen, is een van de populairste modellen de service rack set met lade en slot model. De set bestaat uit een lade (u kunt kiezen uit een metalen of plastic opening waar de lade uit moet komen) en een 26 inch slot (het grootste slot dat u op een metalen lade kunt krijgen). Het slot heeft een spiegel erachter, en is de moeite van het opmerken waard omdat de lade op een ander vlak ligt dan wij normaal gebruiken. De laden zijn in dezelfde algemene tinten bekleed, en u hebt de mogelijkheid om de lade op elk moment te ontgrendelen en te vergrendelen door eenvoudig op de knop van de rits te drukken. De prijzen van het model servicerek variëren van $35 tot $55, en het slot kost $35. Het Mini Grilluv-model (6 laden en 2 laden met één bovenblad en 7 sloten) is al verkrijgbaar vanaf $25. De prijzen van deze modellenlijn variëren van $50 tot $85.

Het Mini Grilluv logo heeft een iets ander (gekleurd) logo dan de andere Grilluv producten. Het Grilluv insigne is de bovenste helft van een letter, en het logo is geplaatst in een vierkant in het midden van de letter. Wanneer u als trefwoord "Mini Grilluv" intypt, zal in de meeste zoekresultaten in het Engels dit logo voorkomen. De term "Mini Grilluv" wordt meestal weergegeven als een logo op een etiket, en hoewel het Grilluv-logo zich op de bovenste helft van de letter bevindt, is dat zeker niet de enige mogelijkheid. De term Mini Grilluv komt sinds 1996 voor in miljoenen zoekopdrachten op het Internet en volgens ShopperTrends is een couponboekje en bestelformulier de meest populaire manier om consumenten met het bedrijf in aanraking te brengen. Bedenk bij de Mini Grilluv Filbrights dat in het logo het Latijnse woord "Firi" voorkomt, dat "Nacht" betekent. Waarom wordt deze term gebruikt voor een lichtgekleurde achtergrond met glas-in-loodramen? Dat zult u misschien nooit weten. Mini-Grilluv roept duidelijk beelden op van een doorschijnende, rokerige kamer, waar het licht doorheen schijnt en weerkaatst op gekleurde oppervlakken. Dit beeld zou heel goed uw gevoel voor de nacht kunnen beschrijven en het bedrijf Mini-Grilluv heeft er zeker zin in.

 

In de loop der jaren is de bekendheid van de consument met de Mini-Grilluv ongetwijfeld toegenomen. Dit product lijkt misschien een beetje vreemd om in het daglicht te gebruiken, maar de nacht is een geweldige tijd om deze tinten te gebruiken. Met reclamespots die in de auto op luide tonen spelen, kunt u zien dat de Mini-Grilluv een duidelijk gebruiksdoel heeft. De Grilluv is zelfs verkrijgbaar in een hangende en staande versie; en of u nu op weg bent naar het strand of naar de film, deze bril kan gemakkelijk worden meegenomen in uw handtas. De Mini-Grilluv past keurig in uw broekzak of in uw tas.

De Mini-Grilluv is een van de beste illustraties geworden van een product dat vorm en functie combineert, samen met effectieve sociale marketing. De unieke marketingstrategie van Mini-Grilluv USA bestaat erin het product beschikbaar te stellen met extra gezondheidsvoordelen voor de consument. Het bedrijf heeft zeven distributeurs gecontracteerd, die het product hebben geleverd voor distributie naar meer dan 70 landen met een koopkracht van meerdere miljarden dollars. Business Week bracht de Mini-Grilluv voor het voetlicht als een van hun "enta-hot" producten en merkte op dat de bril en zijn marketingcampagnes de consument "ristoriseren" zich "goed te voelen". De marketinginspanningen zijn veelzijdiger en flexibeler geworden, zodat de consument zijn keuzes kan voelen.

Bij het bekijken van de laatste marketingcampagne van Mini-Grilluv USA is het niet moeilijk op te merken dat het bedrijf voor een onverwachte en nieuwe aanpak heeft gekozen. In plaats van de Mini-Grilluv voor te stellen als de levende belichaming van een product dat precies doet wat zijn naam impliceert, heeft het bedrijf gekozen voor een marketingboodschap waarin het product wordt voorgesteld als een middel om iemands hart en geest te veranderen. De campagne is getiteld: "Als je je ziek voelt, neem dan de schuld". De multi-miljoen dollar marketing campagne sinds 2007 is een totale flop, en slaagt er niet in om enig commentaar of kiezersmoeheid te genereren. Welzijn en sociale zekerheid zijn de belangrijkste reden voor het falen van de politieke campagne. Deze keer boeit de markt het idee van financiële instabiliteit en consumentenopstand. Als het wiel van de keuze van de consument niet serieus wordt genomen, zal het merk Grilluv over een paar jaar worden weggeschreven naar de geschiedenis van het verzamelen van consumententoiletten.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *